Dlaczego warto postawić na e-mail marketing?

Szukasz narzędzia idealnego, dzięki któremu przyciągniesz wiernych klientów, a równocześnie nie zbankrutujesz? Mamy rozwiązanie Twojego problemu: email marketing. Przekonaj się, dlaczego warto spróbować tego typu działań!

Możesz dopasowywać komunikat do odbiorcy

Teoretycznie Twoim klientem może zostać każdy, prawda? Jednak w praktyce – jak sam dobrze wiesz – nie jest to tak proste. Cały Twój rynek odbiorców podzielony jest na różne grupy docelowe. Aby odnieść sukces, do każdej z nich trzeba się zwracać w inny sposób, posługując się jednak zawsze językiem korzyści. Inne potrzeby będzie mieć kobieta w wieku 68 lat, a inne mężczyzna w wieku 30 lat – chociaż każde z nich może potrzebować Twojego produktu czy usługi.

Dlatego też część reklam w telewizji czy w radiu emitowana jest w różnych odsłonach. Dużo łatwiej jest to jednak robić w internecie! Email marketing pozwala na wysyłkę różnych informacji do KAŻDEJ grupy docelowej. Przy właściwej segmentacji bazy (jej podziale na mniejsze listy mailingowe), możesz wysyłać wiadomości totalnie spersonalizowane i przygotowane pod konkretne potrzeby!

Dotrzesz bezpośrednio do swojego klienta

Wysyłając maile, Twoja wiadomość trafia do skrzynki mailingowej. To najbardziej intymne miejsce w całej sieci dla Twojego klienta! To nie portal społecznościowy, to nie kolejna strona www zasypana banerami reklamowymi. Tutaj przechowuje tylko istotne treści, do których w razie zainteresowania może wrócić w dowolnej chwili.

Zadbaj o to, aby nie wysyłać zbyt dużo wiadomości i aby zawarte w nich informacje były naprawdę ważne dla potencjalnych klientów – a na pewno nie wyrzucą Twojego maila ze swojej skrzynki!

Nie wydasz wszystkiego, co masz

Promocja i reklama bywają drogie, zwłaszcza jeżeli stawiasz na środki masowego przekazu jak telewizja czy radio o ogólnopolskich zasięgach. Oczywiście, niektóre biznesy tego potrzebują – jednak podstawą w dzisiejszych czasach jest korzystanie z internetu, który przecież nie ma żadnych granic i jest źródłem wszechzasięgów.

Przy bardzo dużych bazach kontaktów koszt wysyłki jednej spersonalizowanej (a więc dużo skuteczniejszej niż ogólna) wiadomości wynosi… kilka groszy. Możesz to robić całkowicie bezpłatnie, samodzielnie przygotowując mailing na darmowych szablonach, oferowanych przez programy wysyłkowe.

Na początku warto poświęcić na to trochę czasu: dobrze zaplanowany mailing (ze względu na treść, ale i moment wysyłki) oraz właściwie przygotowana baza mailingowa to już niemalże gwarancja sukcesu! Nie bój się spróbować – poza zainwestowanym czasem, nie masz nic do stracenia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here